de laatste dag op Bali en dan naar huis :( - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Jos - WaarBenJij.nu de laatste dag op Bali en dan naar huis :( - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Jos - WaarBenJij.nu

de laatste dag op Bali en dan naar huis :(

Door: jozeph

Blijf op de hoogte en volg Jos

31 Maart 2012 | Nederland, Barendrecht

Vandaag de laatste dag in Bali. Na het ontbijt pakken we eerst de koffers in. Het is niet veel werk, en kunnen al snel naar het strand. Gelukkig mogen we onze kamers aanhouden tot 1 en 2 uur (Rina en Kees). Dat is wel handig, want dan kunnen we nog douchen na het strand. Het is pracht weer, en Marijke besluit dan ook nog een stukje te zwemmen naar een kunstmatig eilandje vlakbij. Rina blijft dichter bij de kust, terwijl Jos en Kees op de kant blijven (geen zwembroek aan). Helaas gaat de tijd snel, en lopen we terug naar ons hotel, maar niet nadat Rina nog een strandjurkje heeft gekocht. Na het douchen pakken we de koffers verder in en drinken in de tuin van Rina en Kees nog een biertje. We nemen onze koffers mee naar de lobby wanneer we gaan lunchen. De aardige vrouwelijke bediende ziet aan onze kleding dat we vertrekken, en vraagt ons naar de temperatuur in Nederland. En passant zegt ze nog even dat het nu 37 graden is. Dat verklaart het zweet op ons voorhoofd! Marijke en Rina brengen een tas met overgebleven spullen naar het kraampje waar Rina haar jurkje heeft gekocht. Na de lunch komt de taxi ons ophalen voor ons vertrek naar het vliegveld in Denpassar. Vandaar vliegen we naar Jakarta. Het inchecken gaat voorspoedig en al snel lopen de dames rond bij de winkeltjes van de wachtruimte. De dames besluiten tot de aanschaf van een bloes voor de heren. Ze krijgen natte voeten na de reacties op eerdere verslagen van het blog. Ps de mannen hebben ook al een sleutelhanger gekregen. Het is niet helemaal duidelijk waarom de mannen hebben ingestemd met de aanschaf. We vertrekken al snel naar Djakarta in een rustige vlucht. We hebben niet veel tijd voor de vlucht naar Amsterdam maar kijken nog wel even rond met onze laatste roepia's. Wanner we in het vliegtuig zitten vertrekken we later, want we moeten op een vertraagde vlucht wachten die problemen met de airco hadden. Bijna een uur te laat vertrekken we naar Amsterdam. Het is nogal slecht weer, we zien zelfs onweer vlakbij het vliegtuig. De stewardessen moeten blijven zitten, maar uiteindelijk valt het gewiebel toch mee. We slapen nog wat in het vliegtuig en komen uiteindelijk moe maar voldaan terug in Nederland. We hebben een geweldige,leuke en avontuurlijke vakantie gehad!